W JSW IT Systems Spółka z o.o. funkcjonuje system ITMS służący między innymi do obsługi zgłoszeń od Klientów, pozwalający monitorować jakość świadczonych usług. W dniu 7 maja 2019 r. zostało zarejestrowane 100 000 zgłoszenie, założone przez Pana Wojciecha Miczka z KWK Szczygłowice. Zgłoszenie dotyczyło wymiany tonera w drukarce. Dzięki zgłoszeniu sprawa została przekazana do pracowników lokalnego wsparcia i zrealizowana jeszcze tego samego dnia.
Pan Wojciech, zajmujący się na co dzień gospodarką olejowo-paliwowo-smarowniczą, z Centrum Wsparcia kontaktuje się telefonicznie. Sprawy, które zgłasza w większości przypadków dotyczą tematów związanych z obsługą ksera, drukarki lub brakiem dostępu do systemów, z których korzysta. Na pytanie o świadczone przez naszą firmę usługi Pan Wojciech odpowiedział z uśmiechem: Jestem bardzo zadowolony z usług JSW IT Systems. Za każdym razem rozwiązanie problemu następuje błyskawicznie. Pomoc ze strony Centrum Wsparcia oraz pracowników wsparcia lokalnego jest świadczona szybko i profesjonalnie. Jestem usatysfakcjonowany z wykonywanej przez Państwa pracy.
Gratulujemy Panu Wojciechowi „bycia” właścicielem 100 000 zgłoszenia i życzymy dalszej owocnej współpracy z naszą firmą.